2019. aug 18.

A film megszakadt…

írta: Csillag M . Gyöngyi
A film megszakadt…

a_filmmegszakadt.jpg

 

 

A film megszakadt

 

Pedig most lenne az 52. szülinapod …….

 

A fájdalom csak nem csitul a lelkemben,

Nincs ki haza várjon , nincs már életem !

 

Kimondatlan szavak , amik égnek bennem ,

Nem búcsúzhattunk el , ezért fáj a lelkem !

 

Oly hirtelen történt minden , egy téli reggelen ,

Ma sem foghatom fel , hogy végleg elmentél ,

Életem !

Régóta siratlak , hiába szólítlak , néma a csend ,

Mely körbe vesz az üres kis szobámban ide benn ...

 

Tudom a lelked ott fenn most szárnyalhat szabadon ,

Nincs többé kín , nincs többé szenvedés , fájdalom !

Nagy beteg voltál , de próbáltad titkolni , hogy semmi baj...

Nem panaszkodtál , nem siránkoztál , talán ez volt a baj !

 

Tudom ez már nem változtat semmin , nem hoz vissza ,

A fájdalmon sem enyhít , de mégis a szív már nem ordít ,

Mert valahol bent maradt , ott legbelül egy űr , hiányzol ,

Létedre hogy nem vagy már mellettem , a csend válaszol .

 

Tudom hogy jobb így , hisz nem fáj már semmi ,

Magamat is siratom , mert tudom el kellett menni !

Hiányzol és hiányod nem tudja pótolni már semmi ,

Veled minden oly egyszerű volt , történhetett bármi !

 

Az élet is megy tovább , Nélküled , de sokszor kérdezem ,

Mi a célom , ohh ! Nem tudom , néha már nem is létezem !

Ídő mi sokszor kiesik , csak nézek elém , nincs időérzékem ,

Olyankor gondolatban Veled szárnyalok fenn a fellegekben !

 

Néha nézegetem a képeket amit itt hagytál emlékbe idelenn ,

Olyan érzéssel mintha örökre itt maradtál volna csak Velem !

Aztán furcsa érzéssel , mintha itt lennél, behunyom a szemem ,

Megjelenik előttem egy utolsó képkocka , megremeg a szívem !

 

Sajnos a film megszakadt , vége lett , a kockák üresek ,

A szívem itt megszakadt , magányos vagyok Nélküled !

Tudom , majd nekem is el kell menni e világról egyszer

De hiszem , hogy ott fent várni fogsz rám a lelkeddel !

 

Neked már könnyű , hiszen nem kell már itt lenni ,

A céljaidra most már nem kell tenni-venni , figyelni !

Tőled csak annyit kérek , védj a rossztól és légy itt ,

Míg csak élek , adj erőt nekem beteljesíteni céljaim !

 

Adj erőt nekem , hogy megleljem újra a lelkem,

Adj erőt ahhoz hogy újra érezzek, a szerelmet,

Adj erőt ahhoz hogy újra értékeljem az életem,

És adj erőt ahhoz hogy újra élhessek nélküled!

 

Adj erőt nekem ahhoz hogy tovább éljem az életem ,

Adj bizonyságot arról , hogy a jót tegyem míg élek !

Egyengesd utamat , míg el nem jön utolsó órám , a vég ,

Megváltás a kimúlás , nem büntetés , erre vágyom rég !

 

Vigyázz reám , Te Angyal , most már biztos az lettél ,

Csillagok közt vagy már , onnan figyelj rám segítsél !

Szívemnek dobbanása és lelkem sírása , soha ne fájjon neked ,

Egyszer az én filmem is véget ér majd, akkor ott leszek Veled !

 

Budapest 2019 . Augusztus 19 .

 

Saját szerzemény , szerzői jogok fenntartva !

 

 

Szólj hozzá