2019. aug 15.

Elmúlt az a nyár...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Elmúlt az a nyár...

elmultazanyar.gif

 

Elmúlt az a nyár...

 

Hol van az a nyár, mikor szerettelek téged?

Hosszú hajam ki engedtem, lobogva érted?

Felvettem új ruhám, ha találkoztunk néha,

Ki festettem magam , szebb legyek hát ha!

 

Hol van az a nyár már, mikor szerettél édesen,

Miközben sütött a nap és fújt a szél rendesen?

Rám terítetted a kabátod, óvtál még a széltől,

Átöleltél azt súgtad, ezt kaptam a végzettől!

 

Hirtelen fellángolás volt csak semmi más,

Amilyen gyorsan jött, el is tűnt a látomás!

Még nyáron szerettél , ma már elvesztél,

Minden hol kerestelek , végleg eltűntél!

 

Ma már azt sem tudom, igaz volt e a léted?

Valós hús emberből voltál e? Ugye kétled?

Éreztem, kellettem neked mégis ezt tetted!

Nem tudhatom , mit is vétettem én ellened!

 

Egyszer nem jöttél, nem írtál,nem hívtál,

Eltűntél kedvesem, már sehol nem voltál,

Nem mondtad hogy miért, csak elmentél,

Nekem már a szívemben, visszatért a tél!

 

Már céltalan járok, nem találom önmagam,

Nincsenek álmaim, így magam motiváljam,

Fel őröl a bánat naponta mit érzek legbelül,

Miért pont nekem kellett csalódnom végül!

 

Hol van az a nyár, mikor még szerettél?

Mikor oly kedvesen és édesen átöleltél?

Hol van az a nyár, mikor még te is kértél,

Egyetlen kérésed van hozzám: szeressél!

 

Elmúlt az a nyár, többé nem jön vissza,

Kopott emlékekkel gondolok rád vissza!

Igaz volt e vagy sem, talán jó isten tudja,

Aki egykoron az utamba adta vagy hozta!

 

Budapest . 2019 . Augusztus . 14 .

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Köszönöm az idődet és ha megosztod !

Szólj hozzá