2019. aug 14.

Álmodtam...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Álmodtam...

67766963_667876170398504_2946581683723304960_n.jpg

Álmodtam ...

 

Álmodtam, szebb világot magamnak ,

Amiben a hold mosolygott a napnak,

Emberek boldogan élhetnek a földön,

Nincs szükség és kőkemény börtön!

 

Nincsen szükség, hajcsárra és ostorra,

Étel kerül minden családnak asztalára,

Gyermek tanul, nem iskolát kerülnek,

Szakmáját kitanulja bármibe kerülhet!

 

Nem dolgozgat , kinek mennyi ideje van,

Hanem amit csinál, azt végezze boldogan!

Évente nyaralni menni, minő és nem menő!

A földek elvetve és nem évente fűvel benő!

 

Föld ami sokszor megfordult, tanult az ember?

Az ember!! Minél tanultabb annál többet hever!

Mert nem is veszi észre, hogy a földdel mit tett!

Mit nem tett, földből amiből él!! Ott már kivetett!

 

Évszakok sem váltják egymást, csak sejteni...

Egy jóslat! Kitudja előre mi fog következni?

Szomorú vagyok , az én világom már nem ez,

ahová születtem... már ezt rég nem ismerem!

 

Álmodtam, szebb világot az éjjel magamnak,

Ahová szívesen mennék, nem mint éji vendég,

Isten adj ennek a földnek még egy kis esélyt,

Ébredjen hát fel , lássa meg a nagy veszélyt!

 

Budapest . 2019 .Augusztus . 10 .

 

Saját szerzemény , szerzői jogok fenntartva !

Köszönöm az idődet és hogy olvastál !

 

Szólj hozzá

Álmodtam...