2019. aug 12.

Tomboló érzelem!

írta: Csillag M . Gyöngyi
Tomboló érzelem!

tomboloerzelem.gif

 

Tomboló érzelem!

 

Mikor először megláttam , szerelembe estem belé,

Kéjesen lassú és izzó vágyakkal közeledett felém,

Már éreztem a testem reakcióját , örülten akartam,

Már ott akkor nincs megállás, csak azt kívántam!

 

Tomboló érzelem amire vágytam, a test beszél,

Messze repíti a vágyam, úgy ahogy hozzám ér,

Forró csókok és mennyei ölelések, égő vágyak,

Lassú tűzzel égette testem a pihe puha ágyban!

 

Mint amikor begyullad egy erdő olyan hevesen ég,

Csak suttogta ne legyen soha elég, akarod még?

Kértem és még akartam , hevesen , érzelmesen,

Az éjszakának soha ne legyen vége szerelmem!

 

Testünk úszott a végtelenben a csillagok felett,

Amit gondolat a képzelet sohasem képzelhetett,

Tomboló érzelmek viharában adtunk és kaptunk,

Minden pillanatért , gyönyörért hálásak voltunk!

 

Egybeforrva tüzes vágyainkkal a végtelen közepén,

Mely befogadva a szerelmet kéjes ölében te és én!

Öröm benne a gyönyör csodálatos mint a túlvilágé,

Szerelem oltárán mindenemmel lettem én az övé!

 

Budapest . 2019 . Augusztus . 10.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Köszönöm az idődet , és azt hogy olvastál :)

Szólj hozzá

Tomboló érzelem!