2019. aug 11.

Egyetlen szerelmetes Ledy Jean-nek !

írta: Csillag M . Gyöngyi
Egyetlen szerelmetes Ledy Jean-nek !

 Nyisd meg a videót ha szeretnél csodás cicákat látni , zenei élményt LP adja egyik kedvenc dalával :) 

 

67897513_2329963863747439_297442505476014080_n.jpg

Egyetlen szerelmetes Ledy Jean-nek !

 

Hát ismét itt a hétvége , van időm most dosztáig ,

Amúgy sem pihenne a memoáriám karácsonyig :D

Mivel mindig jár az én agyam valami apróságokon,

Igy ezt le is írom remélem nem veszi senki zokon :D

 

Nos én nekem van egy nagyon jó kis barátom a Ledy,

A lábam alatt mindig , riszálja a seggit ,fene nem érti :D

Hát ma mentem haza benn fekszik fiúval az ágyamba,

Meg sértődött a nem tetszésemet fejeztem ki nyomba !

 

Mindketten ablakot fogtak és köszönés nélkül iszkoltak,

Pedig én nem is akartam nekik igazán semmi rosszat :D

Mondtam a vén fejének Ledy-nek , most mi a bajod cicám?

Nix gyerek, felőlem annyit és ott ahol, de ácsi ez az én cihám:D

 

Remegő lábakkal ment ki az árva , úgy meg sértődött a drága,

Nahh gondoltam majd adok neked , és kezembe vettem tálát,

Mire kinyitom a hűtőt , mit látok a lábam között dörzsölög ,

Le se tettem az ételét már ugyan úgy dorombol és sündörög:D

 

Hát nahh az állati szeretet mindent felülmúlt annyira imádom ,

Egyetlen szerelmetes kiscicám van nekem az egész világon,

Mondhatok neki bármit , lehet kicsit durcos lesz , de nem buta,

Tudja hogy én szeretem őt, világon a legjobban és nem a kuka!

 

Budapest. 2019 . augusztus . 10 .

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Köszönöm az idődet , és hogy megosztod :)

Szólj hozzá

Egyetlen szerelmetes Ledy Jean-nek !