2019. aug 09.

Maradj még dal szöveg

írta: Csillag M . Gyöngyi
Maradj még dal szöveg

_maradj_meg.jpg

Maradj még !




Egy nap jöttél , gyönyörű éjszaka volt

Ahogy elmúlt , eltünt a szép varázsa

Mondtad hogy most elmész ,

és nem jössz vissza többé

Akkor mikor elmentél ,

vitted az álmom a vágyam !

Mindent vittél magaddal




Ohh maradj még …




refr :

maradj még én velem ,

Kérlek még ne hagyj el

Maradj még kellesz Nekem

Te vagy már az életem !




Maradj még , ne hagyj el

maradj még én Nekem

maradj itt mellettem

Te vagy már a végzetem




Én csak itt állok némán

és nézem az ajtót ..

amit becsuktál magad mögött

Nem maradt semmim

amit elvittél magaddal

Te voltál a mindenem

Hosszu éjszakákon át

forgolodom az ágyon

helyem sehogy sem találom

Jó lenne éreznélek

hallanám a hangod

De tudom ez már

csak egy álom marad Nekem




Refr:

maradj még én velem ,

Kérlek még ne hagyj el

Maradj még kellesz Nekem

Te vagy már az életem !




Maradj még , ne hagyj el

maradj még én Nekem

maradj itt mellettem

Te vagy már a végzetem


Bp. Juli, 08 .

saját szerzemény , minden jog fenntartva .
Szólj hozzá