2019. aug 06.

A csend energiája

írta: Csillag M . Gyöngyi
A csend energiája

 20190806_133745.jpg

A csend energiája

A csend ami áthat engem, körül ölel,

Van mikor lelkemnek csak az kell.

Halljam a susogó erdő lágy dalát,

Ami fájó lelkem meggyógyítja talán!

 

Vágyom az univerzum energiájára,

Hasson és gyógyítson talán már máma,

Minden a csend ami körül vesz engem,

Egy pár napos kórházi kényelem nekem �

 

Na de nem terveztem e vakációt,

Csak közbe jött ez az élet variáció �

Igaz bevallom vágytam a csendre,

Csak nem ilyen formában és nem erre �

 

De a képzeletem megállíthatatlan,

Úgy hogy most ledöltem és álmodom!

Egy fa derekát szeretettel átfogom,

És érzem az energiát amint megkapom !

 

Tovább adni nem tudom senkinek,

De ha fánál jársz Te is nézd majd meg,

A fa erős és szilárd, ha akarod erejét,

Menj öleld át, kérd adja át mindenét !

 

Töltődj fel !!!

 

Budapest. 2019. Augusztus . 06 .

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

A csend energiája