2019. aug 03.

Néma víztükör

írta: Csillag M . Gyöngyi
Néma víztükör

nema_viztukorjookep.jpg

Néma víztükör...

 

Egyedül állok e sötét viharos ég alatt,

Neved kiáltom , várom hogy meghalld .

Nem azt várom , hogy eljöjj onnan hozzám ,

Csak bizonyosságot , hogy gondolsz néha rám !

 

Tudom a halál nem végső állomás ,

De van mikor eljön egy egy látomás.

Ilyenkor látom hogy ott vagy a csillagok közt,

Ragyogó színekbe burkolózva , a felhők fölött .

 

Tudod hogy mennyire hiányzol , még sem szólsz ,

Nap mint nap hiába suttogom a neved sok százszor !

Kedvenc kendődet szorongatom csupán , ez maradt már ,

Tudom , el kell engedjelek,várnak Istenországában odaát !

 

Csupán csak annyit kérdeznék hogy , meg vársz e majd ,

Mire az én utam is véget ér ? Nem lesz mi igazán hajt ?

Békésen testem álomba szenderül , a lelkem hozzád menekül .

De a néma víztükör csendes marad , senki nem válaszol végül .

 

A kendődet kikapja a szél a kezemből és táncot járva előttem,

Utána nyúlok én , de már nem érem el , messze elszáll tőlem !

Karjaim lehullnak , nincs erőm , elengedlek had szállj szabadon ,

Míg a néma víztükörben meglátlak téged , a mosolyt az arcodon !

 

Csak ekkor fogom fel igazán , hogy a halál nem lehet bántás ,

Hiszen odaát a lelkek boldogok , nincs fájdalom , sem kiáltás !

Elengedlek Téged bármilyen nehéz legyen az a szívemnek ,

A sötét felleget nézem , látni az égbolton elvonulnak végleg .

 

A szívem kitisztult s a néma víztükörben megláttam fényes arcod ,

Újra mosolyogsz , de most hálásan nézel , hogy feladtam a harcot .

Igaz a néma víztükör nem válaszolt semmire , hiába kérdeztem ,

Amit megmutatott azt soha nem feledem , lenyugtatta a lelkem !

 

Én még élek , mert van még itt dolgom e világban , vannak céljaim ,

Nem a múlt kell hogy kísérjen , a kacskaringós és göröngyös utjain ,

A jelen és a jövő , ezen kell dolgoznom és még sokat tanulnom az életben ,

A lekem meg kell tisztítani , és felkészíteni hogy örökké boldog lehessen .

 

Mert a lélek soha nem halhat meg , hisz Ő örökké létezik ,

Mikor a test meghal a lélek elhagyja elhasznált öltözékét ,

Boldogan szárnyalhat szabadon , földi szenvedés nélkül ,

A néma víztükörtől megtanultam , hogy mi az élet végül .

 

A földi boldogságom , nem másokon múlik , a lelkem adja ,

Tisztán és őszintén szeretni , mert boldog az is aki kapja !

Segíteni azt , aki elesett a buckákon , kezet nyújtani neki ,

Boldogságot , mosolyt adni , nem félni sohasem szeretni !




2019. 05.02. Budapest. Saját szerzemény .

Minden jog fenntartva , csak eredeti állapotában osztható , változtatás nélkül !

Szólj hozzá

Néma víztükör