2019. aug 03.

Miért érzem azt ...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Miért érzem azt ...

_miert_erzem_azt.jpg

Miért érzem azt ...

 

Miért érzem azt oly távol vagy , pedig mikor a forró tested érzékelem?

Itt vagy mellettem , de csak testben , lélekben merre jársz szerelmem?

Miért érzem azt , hogy soha nem szerettél , csak jöttél és csak elvettél?

Ha nem voltál velem , nem kerestél engem , és soha soha nem féltettél!




Miért érzem azt néha , csak kihasználtál és jót nevettél hisz szerettelek,

Nem mutattad magad se jónak , se szerethetőnek sem pedig gyengédnek.

Miért érzem azt hogy csúnyán becsaptál , miközben odaadtam mindenem,

Miközben velem voltál testem kellett, de benned nem volt semmi érzelem!




Miért érzem én rosszabbul magam , hisz te voltál az aki becsapott engem,

Mert jöttél elvetted azt amit adtam szeretettel, csak addig voltál jó velem!

Mondd miért érzem azt , hogy a nagyobb vesztes megint csak én lehettem,

Szerettelek öszintén és nem bántottam senkit, tudom neked sem vétettem!




Miért érzem azt , hogy te csak úgy eldobtál , mintha egy rossz tárgy lennék,

Meguntál és bedobtál a kacatjaid közé , ha majd egyszer kellek elő vennél!

Miért érzem azt , te érzelem nélkül éled ezt az életet , pedig szebb lehetne,

Ha szerethető lennél és nem csak kérnél hanem szeretve adnál is mellette!




Ahh , mondd miért érzem azt, hogy soha nem is szerettél , mégis hiányzol,

Remélem rájöttél hogy az élet akkor szép csak ha szeretve vagy , odaátról!

De már neked nem fáj semmi , soha nem tudod meg hogy mit jelent szeretni,

Nem tudod meg , mit vesztettél milyen az ha féltenek , milyen szeretve lenni!




Budapest . 2019 . Július . 26 .




Saját szerzemény. Minden jog fenntartva.
Szólj hozzá