2019. aug 03.

Halhatatlan szerelem

írta: Csillag M . Gyöngyi
Halhatatlan szerelem

hallhatatlanszerelem.jpg

Hallgass zenét hozzá !

Halhatatlan szerelem

Te vagy Édesem aki kell most nagyon nekem ! 

Kellesz nekem , akarom hogy átölelj engem !

Érezzem a te erős férfi karod , amely megvéd ,

Támaszom lehetsz ebben az életben aki megért !


Közel kerültél hozzám , mégis távolinak tűnsz !

Szived közel , szemeddel a lelked messze tekint !

A lelkem , szívem csupa fájdalom , rád vár a testem ,

Amig nem vagy velem , addig örzöm a szerelmem !


Mit hoz a holnap ? Ne kérdezd , hol talál a hajnal !

Szerelmetes szívem , és talán megküzd majd azzal !

Minden nap egyre keserübb lesz az az élet pirulája ,

Nehéz nélküled az élet , sokszor nézek a homályba !


Feledhetetlen beszélgetések , közös élmények fájnak ,

Jó lenne ha csak magunknak élnénk , nem a világnak !

Érezni akarlak és szeretni téged , mert egyszer élünk ,

De mi tékozlunk sajnos , talán még a világtól is félünk !


Minden este együtt aludnánk , a hajnali fény ébresztene ,

Átölelnélek minden este , úgy ébredhetnénk reggelente !

Szerelmetes éjszakáinkat amit soha el nem felednénk ,

Együtt a gyönyörök küszöbéhez is érve amit átélnénk !


Érző lelkemmel adnám mindenem neked , szerelmem ,

Finom testemmel éreztetném azt , te vagy a mindenem !

Le csókolnám én mindig a gondjaidat fájó homlokodról ,

Ha sok lenne a stessz azt is elhessegetném gondolataidból !


Jöjj éljünk a mának , mert a holnap az soha nem biztos ,

Oly bizonytalan ez a világ is néha , már tervezni is kínos !

Hiába tervez az ember előre , ha nem is mi irjuk a könyvet ,

Gyarló ember tervez de isten hajtja végre a saját kis művét !


De írhat isten bármit , én tudom nagyon jól, lehet bár, óda ,

Ez a szív csak Érted dobbanik , és örökre bezártalak én oda !

Halhatatlan szerelmem kisér el örökké és nem csak a mában ,

Éld velem a most is és szeress engem még a mennyei világban !


Budapest 2019.Július . 16.


Saját szerzemény ! Minden jog fenntartva !

Válltoztatás nélkül osztható .


Köszönöm az idődet , amit verseim olvasására fordítottál :)
Szólj hozzá