2020. feb 25.

Erős leszek...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Erős leszek...

eros_leszek.jpg

 

Erős leszek többé nem szeretlek,

Ne hazudj többé fájó szívemnek!

Már elég volt e teher lelkemnek,

Tetteid eleget aláztak, sebeztek!

 

Te elmentél napokra szavak nélkül,

Mentél megcsaltál sokszor hűtlenül!

Mit gondoltál mi lesz ennek a vége?

Hogy mindig is neked el lesz nézve?

 

Nem! Nem! De most ömlött ki az a pohár,

Hogy azt kapd tőlem is ami neked megjár!

Összeraktam a holmijaidat fogd és menj,

Nem akarok mást, vitázni sincs kedvem!

 

Tudom egyszer majd én is porrá leszek,

De nem engedem bántani sajgó lelkemet!

Hogy a gyötört szívemet boldognak tudjam,

Szívem ajtaját előtted be kell hogy csukjam!

 

Menj és vissza se nézz már nem akarom,

Elszállt a lehetőség és nincs több alkalom!

Adtam én már Neked oly sok bocsánatot,

De te mindig megmérgezted a pillanatot!

 

Légy boldog az életben de már nem velem,

No több hazugság, neked az volt kényelem!

Elválnak az útjaink, te arra én meg emerre,

Már nem vethetsz semmit sem a szememre!

 

Erős leszek , de nem vagyok bátor és hős,

A szívemet bántottad és hiába ha érzelgős!

De hidd el nem megyek a Dunának miattad,

Mert ez a jó, ha a fogad fehérjét kimutattad!

 

Erős vagyok, leszek, nem bánkódom utánad,

Ultimátumot adok az egész bűnös világnak!

De te felejts el! Minél gyorsabban kedvesem,

Mert az aljas, hazug embereket nem szeretem!

 

Budapest. 2020. 02. 25.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Köszönöm az idődet ha olvastad a versemet!

Szólj hozzá

Erős leszek... SZERELMES VERSEK SZOMORÚ VERSEK