2019. okt 21.

Kit csókol a szád?

írta: Csillag M . Gyöngyi
Kit csókol a szád?

kit_csokol_a_szad_jookep.jpg

Kit csókol a szád?

 

Egy világ omlott össze bennem,

Magányos lett minden percem,

Nélküled nem vagyok boldog,

Nem úgy mennek már a dolgok!

 

Mindvégig csak áltattál engem,

Esténként már egyedül fekszem,

Elhagytál egy szó nélkül csendben,

Nélküled nagyon magányos lettem!

 

Rád gondolok most is mint sokszor,

Kit ölelsz most ? A szád kit csókol ?

Éjszakánként kihez bújsz ha fázol?

Az én szívem most téged gyászol!

 

Elmentél és itt hagytad a bánatot,

Hamar levetted az eltitkolt álarcot,

Hazudtál te örökké szeretni fogsz,

Most mégis már másnál ragyogsz!

 

Most itt ülök csendben terád gondolva,

Nézem a tavat, gombóc van a torkomba,

Sírás környékez mert nem vagy velem,

Boldogtalanná tetted a boldog életem!

 

Budapest. 2019 . 10. 20.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Szólj hozzá

Kit csókol a szád?