2019. okt 17.

Az érzés...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Az érzés...

azerzesjoookep.jpg

 

Az érzés...

 

Az érzés amit adtál nekem feledhetetlen,

Felgyújtottad a szikrát nyúzott testemben,

Ha nem vagy velem, hiányzol szerelmesen,

Lágy ölelésed öröm, repülök a mennyekben!

 

Az érzés amit kaptam tőled éltet és elvarázsol,

Minden egyes érzéki csókod veled összeláncol,

Az ölelésedben mint egy törött szárnyú kismadár,

Szerelmesen boldog szívvel, nálad otthonra talál!

 

Az érzést amit még nem ismertem megmutattad,

Hitemet, önbizalmamat szerelmeddel visszaadtad,

Oly hosszú kín és boldogtalanság után élni akarok,

Világ legszebb érzése, ha szemedben ragyoghatok!

 

Neked én jelentem a mindent és te is én nekem,

Szerelmesen suttogom el, te vagy a mindenem!

Karodban minden rosszat és fájdalmat feledek,

Szerelmesen óvsz mindentől, hogy szeresselek!

 

Érzést amit érzek a szívemben mélyen legbelül,

Oly rég nem éreztem, egyedül voltam veszettül,

De te megtanítottál újra bízni és szeretni engemet,

Átadni szívem a boldogságnak, ezt érezzem veled!

 

Az érzés ami körül vesz és belül melegíti a szívem,

Boldogságban lüktet mellkasomban, szeretsz érzem!

Minden egyes csókodból, ölelésedből árad az érzelem,

Érzem én is tiszta szívemben, te vagy az én végzetem!

 

Nem számít már a múlt, elmúlt, csak a mának éljünk,

Kéz a kézben kell most már, hogy még tovább lépjünk!

Oly jó szeretni, szeretve lenni, ma már én is így érzem,

Veled és nem nélküled szerelemben tovább kell élnem!

 

Budapest. 2019. 10. 16.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Köszönöm az idődet , ha olvastad a versem!

Szólj hozzá

Az érzés...