2019. sze 02.

Azt utolsó akkordok

írta: Csillag M . Gyöngyi
Azt utolsó akkordok

az_utolso_akkordokjoo.jpg

Azt utolsó akkordok

 

 

Nem rég kiderült csak napjaim vannak hátra,

Nincs gitárom , zongorám se gyönyörű hárfa,

De van egy rég nem használt ócska hegedűm,

Most eljátszom a tóparton az utolsó akkordom!

 

Mondd hegedűm,hogy sivár az életem nélküled,

Az utolsó dalom csengjen fel az égbe csak neked,

Istenem ha vinnél most vigyél el mert nincs erőm,

Eltűnt a hitem az emberekben nincs megmentőm!

 

Még had játszhassam el ezt az utolsó akkordom,

És már mindennek vége, én többé nem aggódom,

Istenem éltemet csak a te két kezedbe én átadom,

Eldöntöttem itt a földön minden harcom feladom!

 

Oly soká hagytál itt kínlódni, szenvedni engemet,

Jöjjön el a te országod, odaát már könnyebb lehet,

Eljátszom nektek ezt az utolsó akkordom és vége,

Megpihen e kínzott testem, és a fájó lelkem végre!

 

Budapest . 2019 . Augusztus . 30 .

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Köszönöm az idődet hogy olvastál !

Szólj hozzá

Az utolsó akkordok