2019. aug 31.

Emlékszem még...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Emlékszem még...

emlekszem_megjo.jpg

 

Emlékszem még…

( Édesanyáknak ! )

Emlékszem még nagyon rég,

Minden este nekem meséltél,

Jó volt gyereknek lenni régen,

Akkor az életet nem értettem.

 

Most már tudom milyen nehéz,

Az egész élet oly nagyon kevés,

Hogy megköszönjem szerettél,

Életed áldoztad értem, féltettél!

 

Édesanyánál szebb szó sincsen,

Az egész kerek egy világon sem,

Egész életem sem lenne elég hogy,

Megköszönjem a gondoskodásod!

 

Úgy szeretnék még öledbe bújni,

Kis gyereknek újra újjá születni,

Nem fájt az élet, nem volt gondom,

Felnőttként a nehéz súlyt hordom!

 

Szeretnék reggelente puszival ébredni,

Anya ölében reggeli után megpihenni,

Emlékszem még, a reggeli ölelésekre,

Jó gondolni a szép, boldog emlékekre!

 

Emlékszem még, hogy fülembe súgtad,

Én vagyok neked, a legszebb ajándékod,

Emlékszem még, mikor mondtad nekem,

El nem hagysz, itt leszel mindig velem!

 

Emlékszem még, mikor nagyon sírtam,

Megsimogattál és csak benned bíztam,

Százszor mondtad ne sírj édes kincsem,

Én pedig csak neked és benned hittem!

 

Anyából csak egy van és nem pótolható,

Az ki megőrzi a szíved és tanít mi a jó,

Vén szívem, már újra nem lesz gyermek,

De szívemben őrzöm az anyai szereteted!

 

Budapest . 2019 . Augusztus 27 .

 

Saját szerzemény , szerzői jogok fenntartva !

Köszönöm az idődet és a megosztásodat!

Szólj hozzá

Emlékszem még...